wtorek, 29 kwietnia 2014

NIP'AJIN

Na kolejny projekt z Jaskini Noobirusa wpadłem przypadkiem - kiedy był on przetłumaczony i oddany do korekty. Po chwili, w której go przeczytałem (a poszło szybko, bo to tylko 4 strony!) już wiedziałem że pomogę przy poprawianiu tekstu i przygotowaniu go do wypuszczenia.




Co to NIP'AJIN? Mówiąc jednym zdaniem jest to mały, prosty system indie do prowadzenia małych kampanii i jednostrzałów. Sprawdzi się w gronie ludzi nie lubiących rozdawać cyferek w cechy - liczy się tu wyłącznie historia i to na jej podstawie MG będzie stwierdzał (przyznając odpowiedni modyfikator) czy będzie to czynność łatwiejsza, trudniejsza, tudzież bez zmian dla Bohatera Gracza. Do gry przydatny jest jednak jeden zestaw kości od k4 do k20 dla każdego gracza, co może stanowić mały problem dla ludzi nie mających takowego. Jednakże ze względu, że system jest na licencji Creative Commons i co już wspomniałem, cały liczy tylko cztery strony, polecam go przeczytać i wyrobić sobie własną opinię na jego temat.


Ja sam na systemie zagrałem już dwa jednostrzały i idąc śladem Jima, jestem na tak. Szymon jak zwykle odwalił kawał dobrej roboty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz