niedziela, 20 kwietnia 2014

V2, a dokładniej VERGELTUNGSWAFFE-2

V2, a dokładniej VERGELTUNGSWAFFE-2, czyli nic innego jak BROŃ ODWETOWA-2 jest to pierwszy pocisk balistyczny z napędem rakietowym jaki udało się skonstruować.
 
Od tych kilku słów wyjaśnienia chciałbym rozpocząć moją wątpliwą przygodę dziennikarską. Mój patron nazewniczy ma mi dopomagać, bym w tempie jego wybuchu potrafił się rozwijać. Fakt, że ponad co drugi egzemplarz pocisku okazywał się nic nie wartą niedoróbką lub niewypałem nie wpłynie, mam nadzieję, na mojego bloga i wystrzelę z postami niczym V2.

Wbrew pozorom tematyka będzie miała niewielki związek z nazwą - RPG to także granatnik, aczkolwiek ja będę skupiał się raczej na grach fabularnych. Nie wykluczam, że czasem napiszę też coś o jakieś planszówce, książce, grze wideo bądź filmie, który wywarł na mnie szczególne wrażenie.

Ja, jaskier, skromny twórca tego bloga mieszkam w okolicach Częstochowy - mieście w którym się kształcę w IV LO Sienkiewicza (tak, tego z piosenki Muńka Staszczyka). Z grami fabularnymi pierwszy raz miałem styczność w wakacje 2011 i od razu przesiąknąłem nimi do szpiku kości. Przez dwa kolejne lata grałem nieregularnie i okazyjnie. W drugim kwartale 2013 roku trafiłem zbiegiem okoliczności na forum grupy ludzi zajmujących się tworzeniem własnych gier fabularnych. Na ten czas przypada także rozpoczęcie mojej "poważnej" przygody z RPG - podczas gdy w 2012 roku przeczytałem jeden podręcznik, w 2013 przeczytałem ich łącznie trzy. Zacząłem także umawiać się na coraz to częstsze sesje. Obecnie gram regularnie co tydzień z grupą w szkole i nieregularnie, średnio co dwa tygodnie z niezależną grupą w moim mieście.
Systemy które opanowałem: Neuroshima (+suplementy), Warhammer 1ed, Wolsung, Wiedźmin.

To by było wszystko, jeśli chodzi o informacje wstępne. Nie obiecuję regularnego pojawiania się postów - jest to dyktowane przez czynniki zewnętrzne takie jak na przykład dużo pracy w szkole, sporo wydarzeń na rynku wydawniczym oraz niekomercyjnym, mój zapał i moja chęć do pracy, etc. Pozdrawiam i liczę na dużą liczbę wpisów zarówno z mojej strony, jak i z Waszej.

1 komentarz:

  1. Witamy na nowej drodze blogowego życia :-)

    Jakby co, możesz zgłosić swój blog tutaj: http://blogirpg.blogspot.com/

    Warto wyłączyć captchę, filrt antyspamowy na Blogspocie podobno działa, a tylko to dodatkowe utrudnienie dla tych którzy chcieliby coś skomentować. :-)

    OdpowiedzUsuń